Alla inlägg den 23 september 2009

Av Linnea Gustafsson - 23 september 2009 18:32

Nu va de ett tag sen, hoppas allt är fint med er..

Nu är jag tillbaka i Ängelholm igen, känns lite så där..

Jag trivs ju så jäkla mkt bättre i norr o när ja få vara med mina vänner, då kan ingen slå mitt självförtroende ja ha då..

Ja ha jobbat hela veckan o tränat väldigt mkt, 2ggr om dagen faktiskt..=) duktig flicka!!;)

Idag sprang ja en timme innan jobbet sen jobb 8timmar o nu sitter ja med lite makaroner o köttbullar som e lika gott som vanligt, ska snart åka på innebandyträning...=)

sen bli de bara lugnt ikväll, ska ta en lång varm dusch o bara njuta av en bok eller nått.

Just ja jag ha faktiskt shoppat lite, ett par knähöga svarta snygga stövlar 1500:- men de va de värt, fast ja fick dom faktiskt av tommy;) sen ha ja köpt en naturvit höst aktig jacka 1400:- o två super mysiga stickade koftor=)

älskar hösten o dess mysiga varma kläder..<3

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards