Alla inlägg under september 2009

Av Linnea Gustafsson - 7 september 2009 20:03

Nu e jag äntligen i norrland, kom hit fredagsnatt vid ett.. sen lördagen så gick jag på stan med charlotte o vi fikade o spelade lite trav o så.. o efter de hade vi släktmiddag på högakusten hotellet, de blev de vanliga oxfilé med skruvade potatisar o marrängsvisch som efterrätt!=) o sen så åkte jag o charlotte till patrik o såg fotboll o drack lite öl, efter matchen åkte vi till rikard o ak o även kricke o jens var med, sen blev de utgång i Hsand hade riktigt roligt fakitskt!!! MEN sen skulle ju jens köra oss hem också o mitt i skogen på e4an minst 3mil till närmsta bensinstation så får vi bensinstopp..... stog där i 2timmar -Helvete va less man va!! tur man va onykter som satan så man kunde flumma på... polisen stannade även o hörde hur de gick tre gånger, men dom kunde ej hjälpa oss för dom hade viktigare ärenden.. hahah!! men vid fem fick vi till slut hjälp haha!!


Sändagen så blev de en fotbollsdag först såg ja brorsans match men dom förlorade med 5-2 men lillebror gjorde ett mål iaf=)

o sen såg vi högakusten-bollsta... där Hk vann med 12-1 haha

sen avslutades de med en pizza med far o bror på träffen..


Idag måndag ha ja jobbat hos pappa hela dagen o sen åkte jag o pappa o lillebror till farmor o farfar så jag klippte dem o gjorde dom fina inför morgondagen, när farfar fyller 75år!!

o ha även hunnit med o klippt lillbror...


Sovgott i natt!

Puss!!


Av Linnea Gustafsson - 3 september 2009 10:17

vaknade vid halv tio i dag, börjar jobbet klockan halv ett, så jag ha nyss ätit en god frukost varm nyponsoppa med glass o skorpor=) tänkte ta en dusch snart o göra mej fin o efter de tänkte jag nog börja packningen=)

Eftersom ja åker imorn!! :D:D

ikväll blir de en löptur o sen bara ta de jätte lugnt!!=)


Puss Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 2 september 2009 10:54

Ha nyss kommit in i från en timmes löpträning, de va riktigt skönt, körde även ett pass i går kväll med en killkompis.. idag börjar ja klockan ett, o slutar vell vid 5 kanske.. så de e sköna dagar!

ikväll ska vi ha en tjejmiddag, jag o jenny o helene, ska bli så mysigt!! o de e så många hemifrån som vill att ja ska komma hem nu;D  så de ska bli såååå kul, nu är de likom onsdag o ja åker på fredag:D:D::D:D

Men nu ska jag ta o köra lite egenstyrka!

Ha en dag mina vänner!

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards